Stradbroke island :D - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Stradbroke island :D - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Stradbroke island :D

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Hey,

Nu een berichtje van 2 weken samen ;) door de week niet zo heel veel gedaan, iedere dag op het lab gewerkt. Zaterdag ben ik lekker naar de stad gegaan om sandalen te halen (toch wel nodig in de zomerse weer, en jaja ik weet das eigenlijk helemaal nix voor mij maar heb leuke gevonde met kleurtjes :P) Zondag morge ben ik heel vroeg opgestaan (4.30) om met Mel naar Cleveland te gaan waar zij en Jane en Simon de Triatlon gingen doen. Jane ging de 'baby' triatlon doen en Mel en Simon de hele triatlon (wel een korte versie, 400 meter zwemmen in the bay, 15 km fietse en 4 km rennen) Daarna zijn we lekker gaan ontbijten in een restaurantje aan de bay, turks brood met eieren en bacon :D heerlijk. Daarna heeft Mel mij bij Trish afgezet en ben ik met Trish naar Multicultural festival in Roma street parklands geweest. De zon scheen die dag dus was echt lekker om hele dag buiten te zijn. Was erg gezellig met Trish, en de tuinen daar zijn best mooi. Het festival was best grappig, echt alle landen hadden dr eet tentjes en mense in die traditionele kleren liepen dr rond enzo. We kregen gratis water wat gerecycled was :O t schijnt dat ze dat hier nog niet doen, en dat nog wel met al die droogte hier :S apart! Daarna nog heerlijke chips en spring rolls (loempia's) gegete en toen heerlijk gaan slapen. De dagen daarna weer iedere dag op het lab gewerkt, en dinsdag was het lab clean up day, het was de bedoeling dat iedereen zn bench in het lab zou opruimen enzo (ik deel de bench van Trish en die had t te druk om die op te ruimen dus dat is nog steeds n zooitje :P)maar goed, omdat de floor manager vond dat er zo goed opgeruimd was kregen we vrijdag gratis pizza na de seminar, en om 4 uur (beer o'clock) kregen we gratis bier... Grolsch :D was wel gezellig. Savonds nog Hide and Seek gekeken, en zaterdag met Ruud en nog 3 andere studenten met de trein en ferry naar Stradbroke island gegaan :D gelukkig scheen daar wel de zon aangezien het hier de hele week bewolkt en vrij koud was met veeel wind. Maar we hebben dr van genoten. Tijdens de bushwalk helaas geen walvissen kunne zien, maar wel weer dolfijnen en zeeschilpadden :D Op main beach was surf wedstrijd bezig... dus waren heel veel surfers :P en op t kleine strandje werd alles klaar gezet voor n wedding... echt wel mooie plaats om te trouwen! Toen het donker en koud begon te worden zijn we weer naar huis gegaan. Zondag heb ik lekker gerelaxed en naar de stad geweest om dingen na te vragen voor onze vakantie :D nog 2 weekjes en dan ga ik rondreize :D

Cheers Hanneke

P.S. fotosite is weer geupdate ;)
http://s224.photobucket.com/albums/dd134/pybatta/Stage%20Australie/

  • 21 Oktober 2007 - 12:37

    Aardbei:

    he lieverd,

    ik zou ook we in lekker weer willen zitten... heb je het naar je zin daar in ausiland? ik mis je hier wel heel erg... hvj... kusz wouter

  • 21 Oktober 2007 - 15:42

    PaMa:

    Skön, gedaan, veel mooie foto's ga door voor meer
    Knuffels and kisses

    P&M

  • 22 Oktober 2007 - 09:00

    Ingeltje:

    Ziet er weer allemaal mooi uit!
    En dan ook nog bijna op vakantie... Je hebt 't daar wel goed zeg!
    X Inge

  • 22 Oktober 2007 - 20:42

    Irene:

    klinkt weer allemaal fantastisch...
    Wat heb je toch een geluk met deze stage.
    Als ik toch nog ns zo jong was....
    dan wist ik het wel.
    Hoie woh, Irene

  • 23 Oktober 2007 - 17:18

    Jacqueline:

    Prachtige foto's.
    Volgens mijn ben je met 1 koffer gegaan en kom je met 3 koffers vol terug of niet?
    Ik denk dat het bij jou niet zo koud is als hier brrrrr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 26
Totaal aantal bezoekers 19182

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: