storm - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu storm - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

storm

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

09 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Hey,
Hier weer een verhaaltje van mij :) Donderdag was het afscheid van Greg (G1)die na 6 jaar labmanager te zijn geweest weg ging. We zijn naar Methyr bowls club geweest om Lawn balls te spelen. Bijna iedereen van het lab was er. Zelfs Allison met haar 3 weken oude baby :D Was heel gezellig, lekker barbequen, en daarna in de veels te hete zon lawn balls spele en bier drinken :D Vrijdag weer hele dag op school geweest maar eigenlijk niet veel gedaan. Om 4.20 (speciale tijd want dr was iets met 20 april maar weet niet precies wat. Maar ik vind het ook zeker leuke datum ;)), zijn we naar de staff club gegaan met heel wat mensen van het lab om met zn alle bier te drinken omdat het de laatste werkdag van G1 was. Ook zeer gezellig, en toen maar veilig met de bus naar huis gegaan, en lekker loempia's gehaald bij de thai op de hoek :P Zaterdag ben ik naar de stad gegaan om te winkelen :D heb wel zomer kleren nodig bij 30+ grade ;) dus heb maar een leuk zomer jurkje gekocht. S middags ben ik naar stones corner gelopen en heb ik nog 2 hempjes en een vestje gekocht :D Savonds ben ik naar Vespa geweest voor de verjaardag van Johnaton :D heerlijke pizza en gezellige mensen. Daarna zijn we met zn alle naar een pub gegaan om the kwart finale van de rugby world cup: Australie tegen Engeland te kijken. Jammer genoeg verloor australie weer met 2 punten van Engeland (vorige keer verloren ze ook met 2 punten van Engeland in de finale). Daarna was ik moe dus ben met Mel naar huis gegaan. Zondag lekker nix gedaan en van de zon genoten :) Verder deze week weer iedere dag naar school en veel practica doen. Het stormt hier vanaf zondag avond nog wel iedere avond, dus overdag is het zon warm plakweer :S maar ja dat zal ook wel weer over gaan... Ik heb trouwes ook ontdekt dat ze me (HP) hier op de muur geschildert hebben :P ghehe zal de foto op de site zetten ;) We zijn trouwens niet naar het regenwoud gegaan aangezien we geen auto hadden, en Trish ook niet, en we er geen hadden kunnen regelen. Dus hoop dat dat nog een andere keer kan want wil toch wel regenwoud zien!

Cheers Haza

  • 09 Oktober 2007 - 11:21

    Sanne:

    Leukleukleuk om je verhaal weer te lezen!!!! :D Nou Han, veel plezier nog!! En geniet maar van het mooie weer (al is dat plakkerige ook niet echt fijn)..

    Kus!

  • 09 Oktober 2007 - 16:26

    Lot:

    Ik ga emigreren, wat een leuke verhaaltjes:) Ben blij dat ik ze nu eindelijk in mijn mailbox krijg :$ :) Geniet ervan! Kus

  • 09 Oktober 2007 - 16:52

    Lou:

    Ik vind t ook fijn om mailtjes te krijgen wanneer er weer een nieuw verhaal op staat, echt leuk dat je er zo vaak iets op zet!! Fijn om te zien dat je leuke mensen om je heen hebt daar om mee te bbqen ;)
    xx

  • 09 Oktober 2007 - 17:02

    Mia:

    Hoi Was vanmiddag in de bib en heb dus van Marita je eigen e-mail adres gekregen Zo te lezen heb je mooi weer en amuseer je je ook goed, Heb het erg druk gehad met appels plukken ,het is wel leuk maar 's avonds ben ik goed moe.Ik zie dat je al een "huisdier"hebt. Geniet maar lekker en af en toe ook studeren hoor! Groetjes MIA

  • 09 Oktober 2007 - 19:37

    Ingeltje:

    Heey Hanneke!
    Leuk dat je zoveel op de site zet idd en vind het ook leuk dat ik je ook zo vaak nog op msn spreek!
    Wel jammer dat je niet naar 't regenwoud kon, maar dat komt vast nog wel goed!
    Spreek je snel weer!
    Groetjes X Inge

  • 10 Oktober 2007 - 11:01

    Marloes:

    Haha HP lijkt echt wel ;-)

  • 11 Oktober 2007 - 19:23

    Guusje :):

    Leuk om te lezen dat je alweer un leuke week hebt gehad :) dat HP op de muur is echt wel vet, waarom doen ze dat nou nooit met mijn naam :p mja ik spreek je snel wel weer un keertje op msn =)

    Dikke knuffel,

    je "kleine" broertje :D

  • 16 Oktober 2007 - 10:11

    Aardbei:

    he lieverd,

    we hebben net voor ons project de presentatie af... hij is echt gaaf geworden!! allemaal filmpjes erin verwerkt enzo... we hoeven bijna niets meer te zeggen tussedoor :P heeft de asia videopresentaties mij toch nog wat opgeleverd :D. ik mis je heel erg hannie wil snel weer met je knuffel:D over 4 daagjes wij 1,5 jaar:D:D goed heah!!

    love u...
    je aardbeitje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 19176

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: