afronding stage!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu afronding stage!!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

afronding stage!!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 December 2007 | Australië, Brisbane

Deze week was mijn laatste week op het lab. HEt was best een saaie week aangezien er bijna niemand meer was doordat ze of al vakantie hebben of al helemaal weg zijn. Ik heb nu mijn verslag helemaal afgerond en ingeleverd en heb goede feedback terug gekregen van mijn supervisors :D Vandaag hebben we nog met zn alle futurama the movie gekeken en superbad maar dat is echt n saaie film. Verder heb ik mijn kaart in moeten leveren dus ik heb nu geen toegang meer tot het lab... dit was mijn allerlaatste dag hier :( Gelukkig zie ik iedereen nog op het afscheids feest van David Hume als ik terug kom van Nieuw Zeeland dus daar hoef ik nu nog geen afscheid van te nemen. Vanavond ga ik nog stappen en verder deze week een beetje alles inpakken en huis schoon maken en beetje afscheid nemen van Brisbane. Wil nog naar city beach aangezien dat pas weer heropend is :D
Donderdag 27 december vlieg ik naar Auckland en daarna ga ik nog naar Whakatane bij neven van pap op bezoek. Het tijdsverschil met NZ is 12 uur dus ik ben 12 uur eerder als jullie in 2008 ;)

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een knallende jaarwisseling en ik zie jullie allemaal weer in het nieuwe jaar!

Hanneke

  • 21 December 2007 - 10:16

    Sanne:

    Wat gek dat je 12 uur eerder in 2008 bent :p... ghehe! Maar veel plezier nog met reizen! En ik zie je de 18e ;)..

    xx

  • 21 December 2007 - 11:14

    Marita:

    Proficiat met je geweldige stage-beoordeling. Feest ze de komende dagen nog en geniet nog maar even van de zon want hier vriest het. Een goede reis naar NZ en een fijne vakantie. Je hebt het verdiend.

  • 25 December 2007 - 21:18

    Irene:

    Hoi Hanneke,
    Nog snel even een mailtje in het oude jaar.
    Heel veel plezier in Nieuw Zeeland, en maak er daar ook nog een kei toffe tijd van.
    Alvast de allerbeste wensen voor 2008, en dat het voor jou net zo succesvol mag zijn als dit afgelopen jaar.
    Cheers!!!
    See ya,
    Irene en de mannen.

  • 30 December 2007 - 12:09

    Marly:

    Nice Hanneke:D heel veel plezier nog met je reisje.. ik zie je heeeeel snel weer:D
    heb je wel gemist hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 19169

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: