Secret Santa - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Secret Santa - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Secret Santa

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

16 December 2007 | Australië, Brisbane

Maandag hebben ik met de mensen van het lab secret santa gedaan. We zijn met zn alle pizza gaan eten bij Vespa (waar anders :P) en iedereen had dus voor iemand een cadeau gemaakt/gekocht (soort surprise). Ik heb een strandhanddoek gekregen met de australische vlag erop :D heel leuk, nou hopen dat ik m meekrijg in me koffer :P Was wel gezellige avond. Dinsdagmorgen moest ik me presentatie geven, ik had er echt helemaal geen zin in... maar ben blij dat ik er nu vanaf ben :) en iedereen zei dat de presentatie goed ging dus dan zal dat wel :D verder heb ik de hele week hard aan mijn verslag gewerkt... dat ging wel prima... Vrijdag heb ik afscheid moeten nemen van Valerie en Claire. Valerie gaat naar Frankrijk (die zie ik misschien dus nog wel een keer ;)) en Claire gaat eerst naar haar vriend in Duitsland en daarna in Canberra werken. Was wel raar om afscheid te moeten nemen. we hebben met heel wat mense bij de staff club wat gedronken en wouden daarna pizza eten op de campus maar die was al gesloten. Daarna ben ik naar huis gefietst en zaterdag ben ik met Pei en een vriend van haar naar Wet 'n Wild (waterpretpark) geweest. Was echt super weer voor, lekker warm maar niet te heet en geen regen :D De zomervakantie voor de basisscholen is hier vrijdag ook begonnen dus het was wel druk waardoor we wel over lang moesten wachten voor de attracties. Maar de attracties waren super vet :D was echt een leuke dag! Daarna zijn we nog naar Emporium geweest naar een dessert caffe waar we white chocolat cheesecake hebbe gehad en ijs :D heerlijk! Daarna was de dag alweer voorbij. Vandaag heb ik braaf op de uni aan mijn verslag zitten werken (nu is het tenminste rustig hier :P) en ga dalijk heerlijk pizza eten! :D
Het zal de laatste week hier wel rustig zijn aangezien iedereen nu op vakantie is of al vertrokken is, dus dat zal wel vreemd zijn... maar nog 1 week en dan is mijn stage voorbij! Na kerstmis ga ik lekker 2 weken naar Nieuw Zeeland, bij familie op bezoek. Nog even genieten van de andere kant van de wereld en heerlijk ontspannen. En dan nog paar dagen in Brisbane om afscheid van iedereen te nemen en dan ben ik 16 januari weer terug in Nederland :D Heb jullie hier wel gemist hoor!!!
Maar donderdag is mijn laptop kapot gegaan... de harddrive doet het waarschijnlijk niet meer dus nou start de laptop niet meer op. Gelukkig heeft G2 hem nog een keer op kunne starten zodat ik alles wat ik nodig had op usb-stick heb kunnen zetten, maar verder doet hij het niet meer. Ik heb dus alleen nog deze week een computer met internet tot mijn beschikking... daarna kan ik misschien af en toe die van Mel gebruiken of misschien in Nieuw Zeeland, maar verder ben ik dus niet meer op msn... Als iemand mij echt wil bereiken ben ik te bereiken op: 0406127280
Ik zal vrijdag nog een bericht erop zetten hoe mijn stage verlopen is! Doordat mijn laptop kapot is kan ik geen fotos meer uploaden, die zien jullie pas als ik weer terug ben!

Cheers Haza

  • 16 December 2007 - 09:37

    Malou:

    Jammer dat je laptop het begeven heeft! Scheelt wel dat je over een paar weken weer thuis bent, hoef je het contact niet al te lang meer te missen! Ik vind t leuk dat we elkaar nog kunnen zien in Brisbane! Kan ik meteen vragen waar ze de lekkerste pizza verkopen ;) Succes met je laatste week en we spreken elkaar vast nog wel even voordat ik vertrek!
    xx

  • 16 December 2007 - 11:38

    Lonneke:

    Ik dacht al! Waarom is ze ineens niet meer zo vaak online :P Want meestal maak je nog wel even een praatje voor je gaat slapen en ik nét uit bed rol! Haha!
    Geniet nog maar even van de laatste weken daar. Voor je het weet is het weer voorbij.

    Dikke kus!

  • 16 December 2007 - 12:05

    Ingeltje:

    Heey Hanneke!
    Mijn laptop is ook weer kapot :s
    Als ik een nieuwe ga kopen geen asus meer dus...
    Nouja veel plezier daar nog en tot snel he!
    Weet je trouwens al hoeveel tijdsverschil er is met nieuw-zeeland?
    X Inge

  • 16 December 2007 - 14:27

    Marloes:

    Goed bezig :-D Vet zin om je weer te zien ach joh das al over een maand ghehe
    Succes nog verder xxx

  • 16 December 2007 - 14:34

    Toos Willems:

    Hoi Hanneke, wel laat maar niet vergeten,
    ik zit bij jou mam en zij helpt mij met dit berichtje. Jou wil ik een fijne vakantie toewensen in Nieuw Zeeland, een goede reis fijne feestdagen, goede jaarwisseling, en heel veel groetjes van Hub en Toos. Tot ziens in Venray.

  • 16 December 2007 - 14:46

    Charlotte:

    Ook deze heb ik weer gelezen! Het blijft leuk al je verhalen te lezen al is het wel balen van je laptop! Internetcafeetjes aan de top dan maar;)
    Liefs xxx

  • 16 December 2007 - 17:10

    Peter / Papa:

    Hallo,
    als jullie het nog niet wisten maar voor het telefoonnummer moet nog 0061 dus
    0061406127280 voor het geval dat.
    Hanneke doe ze van de week nog de boks op en succes.
    Heel veel plezier in NZ en laat je door Corin maar rond "slepen" AKG. vooral als Maureen ook nog sponsor wil zijn. Dus doe je best, er zijn misschien nog wel meer sponsors. Je kunt misschien gaan ronselen wie bied.....?

    Pap

  • 16 December 2007 - 19:39

    Guus:

    Zure tijden van de laptop :S Maar ja komt wel goed ;) Gelukkig gaat verder wel alles goed daar :) Maak maar heel veul schik in NZ en dan ben je voordat je het weet weer bij ons thuis en dan kunnen we weer gezellig samen melig zijn :P ;)

    Kusjes,

    Je kleine broertje (A)

  • 17 December 2007 - 20:41

    Henny Arts:

    Hoi Hanneke,
    Ik heb weer met je moeder gewandeld vanavond. Ik hoorde het verhaal van de laptap; wel knap vervelend. Je moet maar denken: de laatste weekjes zijn in gegaan.Ze nemen je de ervaring van zo'n stage periode, en de indrukken van een heel ander land niet meer af. En dan nu nog naar Nw. Zeeland!!
    Lijkt me een heel mooi land.
    Je engels zal ondertussen wel heel goed zijn.
    Hanneke, veel succes met de laatse loodjes, heel fijne feestdagen en een goede jaarwisseling. (Heb jij eerder dan wij!)
    En ik weet zeker dat mam je weer graag naar Nederland ziet komen.
    Heel veel groetjes, ook van Hans en geniet er nog van.
    Henny

  • 18 December 2007 - 08:27

    Mia:

    Hallo Hanneke Bedankt voor je mooie kaart met lieve wensen. Ik hoop dat je ook een fijne kerst en een gezellige jaarwisseling hebt. Op naar de laatste loodjes! Nog veel plezier en tot ziens MIA

  • 22 December 2007 - 13:51

    Marleen:

    Hee Hanneke!
    Wat balen van je laptop!
    Ik wil je nog even fijne feestdagen wensen en een goede jaarwisseling daar aan de andere kant van de wereld!
    En geniet ervan in Nieuw-Zeeland!
    xxx Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 19176

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: