Straddie Christmas - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Straddie Christmas - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Straddie Christmas

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

09 December 2007 | Australië, Brisbane

Dinsdag ben ik met Tiffany (en haar vriend Micheal), Jane, Simon, Adi en Rachel gaan schaatsen... Jaja ik heb al op ijs gestaan dit jaar... hoe zit dat bij jullie? :P en tot mijn verbazing ging t ook nog goed ook! Niet gevallen en geen railing nodig gehad :D Was heel leuk om te doen, wel raar als je dan naar buiten loopt, warmte verschil is echt heeeel groot. Daarna zijn we nog met zn alle warme chocomelk gaan drinken bij Three Monkeys en daarna weer lekker gaan slapen :) Verder weer gewoon de hele week gewerkt en vrijdag zijn we naar Stradbroke island gegaan met de mensen van het lab voor ons kerst-uitstapje :P Tiffany zou Rachel en mij om 7 uur smorgens op kome halen, maar toen ging haar auto net de straat voor ons kapot. Dus toen is haar vriend snel met de auto gekomen en hebben we nog snel Lani opgehaald. Gelukkig wist Tiffany de weg naar de ferry heel goed aangezien ze zelf uit Cleveland komt, waardoor we de ferry van 9 uur precies gehaald hebbben. Toen we erop stonden ging de plank omhoog :P Toen we op Straddie waren zijn we eerst naar het hostel gereden waar we op Matt en Jazz gewacht hebben en daarna zijn we met zn alle naar Cilinder Beach gegaan. Heel mooi strand, en was echt super mooi weer. Heerlijk gezwommen in de lekker warme zee. En als lunch met zn alle fish and chips gaan eten :)Daarna heb ik voor de 3e keer de bush walk gelopen (blijft nog altijd mooi) en eindelijk wilde kangaroes gezien :D savonds hebbe we geBBQ-ed en daarna bij een zelf gemaakt kampvuur op het strand gemaakt en gezellig rond het vuur gezeten, en naar het zingen van Adi, Alan, Sam en Trish geluisterd :) Zaterdag morgen was het gelukkig wat minder heet en na het ontbijt zijn we weer naar Cilinder beach gegaan. Rond lunch tijd ben ik met Trish en Tiffany over het strand weer terug gelopen naar het hostel en daar heerlijk gelunched :) daarna nog 2 kaartspelletjes gedaan (die ik allebei heb gewonne:D):P en toen nog ff op het strand bij het hostel gaan liggen. Daar komen alle blije fotos vanaf :D Dr was ook een vrijgezelle feest en de kerel die ging trouwen had ene borat pak aan (laat niet veel aan je verbeelding over :S) en we moesten met hem op de foto... zodra ik die heb zal ik kijke of ik m op de site kan zetten... Savonds zijn we weer over het strand naar de pub gelopen voor avond eten... lekkere lasagna :D Na het eten weer met zn alle over het strand terug gelopen... allemaal krabjes die voor je wegrennen :P en veel kikkers :) en iets gloeiends. Bij het hostel nog lekker wat wijn gedronken en half film gekeken en toen weer lekker gaan slapen :) Vanmorgen gingen we met de ferry van 10 uur weer terug naar Cleveland. Dit keer hadde we de luxere ferry geboekt en konden we lekker in de airco door raam naar buiten kijken :) Daarna heeft Lani ons naar huis gebracht en kon ik weer fijn naar het lab toe om een experiment op te zetten, aangezien Tiffany woensdag op vakantie gaat en zij mij daar bij moet helpen :) verder nog beetje van de zon genoten en toen was het weekend alweer voorbij... nog 2 weken werken!

Vermaken jullie je allemaal nog een beetje in het koude Nederland? Gebeurt er daar ook nog wat?!?

De fotos van het schaatsen staan in de map Brisbane. De fotos van dit weekend staan in Straddie Christmas!

Enjoy!
Cheers Hanneke :D

• 09 December 2007 - 11:52

Sanne:

Nou Hannepan... hier vriest het nog niet echt geloof ik.. dus schaatsen zit er ook niet in ghehe :p...

Nog n paar weekjes meid!! En dan zien we elkaar weer!!

Kus!

• 09 December 2007 - 12:36

Aardbei:

vindt jou lief!!!

• 09 December 2007 - 12:43

Mam En Pap:

eindelijk eens een keertje mooi weer.
    Veel succes met je presentatie dinsdag. wij duimen voor je.

• 11 December 2007 - 09:01

Marloes:

Klinkt wel heel kerstig zo'n uitstapje ;-) Tot snel! xxx

• 13 December 2007 - 20:00

Ingeltje:

Leuke foto's! Je hebt 't daar echt naar je zin volgens mij!
    Gelukkig kom je snel terug, dan kunnen we weer samen lol hebben!
    Tot snel! X Inge