zonnetje - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu zonnetje - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

zonnetje

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

03 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Deze week weer veel gelezen, en wat practica uitgevoerd. Ook hebben we onze poster over UQ afgemaakt :) Verder niet heel veel gedaan deze week. Vrijdag zijn we na school met wat mensen naar the Staff Club gegaan op UQ en daar wat bier gedronken, was wel gezellig :) Daarna ben ik met Wendy, Carlos en zijn broer Phillipé naar Indooripoly (ofzoiets) naar de bios naar Rush Hour 3 gegaan. Was wel grappige film. Daarna zijn we nog naar Story Bridge Hotel geweest waar we n biertje hebben gedronken met wat vrienden van Carlos. Heel grappig want van een van de kerels was de moeder dr ook bij en die had dr man alleen thuis laten zitten :P T waren allemaal colombiaanse mensen, heel aardig maar niet super in engels. Daarna hebben ze mij weer thuis gebracht en ben ik lekker gaan slapen. Op zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en daarna lekker in het zonnetje naar Stones Corner gelopen om de winkeltjes te bekijken. Best een leuk centrum :) Toen ik terug kwam zijn we boodschappen gaan doen en toen weer op tijd gaan slapen. Zondag zijn we naar Toowong (wijk in Brisbane) gegaan naar Wendy, zij had bbq voor mensen van het lab (en vrienden van Carlos). Was gezellig, waren best veel mensen van het lab. Wendy woont aan de rivier, dus was goed uit te houden in de schaduw met een lekker briesje :D Daarna weer naar huis gegaan en pompoensoep gegeten. Toen was het weekend alweer voorbij :S Maandag weer voor nix naar school geweest aangezien de antibody die ik nodig had er niet was. Dinsdag hadden we lab cleaning, waarbij iedereen zijn primers en plasmids goed moest ordenen en in de database moest zetten. Aangezien ik die niet heb heb ik Matt geholpen met het ordenen en controleren van zijn Real-time primers. En ik heb zijn database hiervoor gemaakt en alle sequences gecontroleerd :) Woensdag moest ik al om 8 uur op UQ zijn voor een practicum, dus moest weer op tijd opstaan. Hele dag op het lab gewerkt en daarna House gekeken (ze beginnen hier al met het 3e seizoen :D) Ik heb ook wat fotos gemaakt van mijn fiets route :P We zijn dit weekend trouwens niet gaan surfen aangezien we het bij Surf fever willen boeken en zij niet reageren. We moeten dus op zoek naar een ander bedrijf om te leren surfen.
Als het goed is gaan we komend weekend met Trish naar het regenwoud :D

Cheers Haza

  • 03 Oktober 2007 - 11:35

    Ingeltje:

    Klinkt weer allemaal goed daar zeg!
    En zeker dat zonnetje, hier regent 't weer eens heerlijk :S
    Geniet dus maar lekker daar want voor je 't weet ben je weer terug in het regenachtige nederland...

  • 03 Oktober 2007 - 12:37

    Lou:

    Weer een leuk bericht om te lezen!! Regenwoud?! Vet ;) Fijn dat het daar lekker weer begint t worden, goed voorteken;) Ik kom 4 Januari aan, is het dan mogelijk om elkaar te zien?? Geniet van het lekkere weer en van de bush ;)

  • 03 Oktober 2007 - 15:06

    Marly:

    hey mop ik word echt helemaal jaloers van je berichtjes!
    Kwam er net acter dat mn schoenen alles behalve waterdicht zijn..hmm:S
    geniet er van!!
    kusje

  • 03 Oktober 2007 - 16:38

    Jacqueline:

    Het bewijs is er Hanneke op de fiets sporief zeg, ook het hoofddeksel erg tof.
    Mooie foto's. Groetjes.

  • 08 Oktober 2007 - 12:23

    Marleen:

    He Hanneke!
    Jij zit er daar beter voor dan wij hier.. het wordt alleen maar kouder. Heb t best druk dus had je site een tijdje niet gelezen, maar ben nu weer helemaal up to date:). Jammer dat het zo lastig is om het surfen te boeken zeg.. Hoop voor je dat het binnenkort gaat lukken! Is je enkel helemaal beter?
    x Marleen

  • 08 Oktober 2007 - 19:40

    Henny Arts:

    Hoi Hanneke,
    Heb vanavond met je moeder de singels gelopen. En meteen weer naar je adres gevraagd. Dus nu hoor je weer eens wat van me.
    Alles goed hier. En met jou ook hoor ik steeds.
    Hoe smaakte de pompoensoep? Leer je er nog meer culinairs of krijg je de gewone hollandse pot?
    Geniet nog maar lekker van het goede weer. Hier is het nog lekker, dus wij genieten ook.
    Durf je te surfen? laat maar eens wat foto's zien.
    Hanneke houd je taai en tot de volgende keer.
    groetjes Henny (en Hans)

  • 09 Oktober 2007 - 09:35

    Oma:

    ik vond het heel leuk om je even te spreken en alle foto's te zien.
    IK hoop als je terugkomt dat je me alles komt vertellen. Zie dat je het wel naar de zin hebt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 19169

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: