Fietsen :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Fietsen :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Fietsen :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

24 September 2007 | Australië, Brisbane

Ik ben vorige week de hele week met de fiets naar school gegaan... echt heerlijk smorgens om half 9 al in het zonnetje naar school fietsen, langzaam kom ik al steeds verder de bult op... Vandaag heb ik t zelfs de terugweg al helemaal gefietst... goed voor mijn conditie :D Verder weer de hele week naar het lab geweest, wat experimenten gedaan en ik kwam erachter dat het niet aan mij ligt als wat dingen niet meteen lukken, maar dat het gen waar ik aan werk nog wel eens raar wil doen. OOk handig dat ik dat weet, ik maar denken dat het aan mij lag :S Maar goed vrijdag hoefde ik weer niet veel te doen en Jodie was er niet dus die kon ook niet zeggen wat ik moest doen. Het was farewell tea voor G1 want dat was zijn laatste fulltime werkdag op het lab, nu is hij er nog 2 weken parttime en dan is hij helemaal weg :( wel raar hij hoort bij het lab zoals ik het ken... Maar als theme had hij Bad Tie Fridag, dus de meeste hadden de meeste lelijke stropdassen meegenomen en trish had er een gemaakt met papier en markers, heel grappig :P Maar iedereen had eten meegenomen dus er was echt heeel veel lekker eten :D Vrijdagmiddag ben ik met Melanie meegeweest naar dogpark om de huskies uit te laten en daarna heb ik lekkere relaxte vrijdag gehad en op tijd gaan slapen. Zaterdag ben ik naar de stad gegaan, lekker shoppen. Heb nieuwe zwarte korte broek en n blauw satijnen hempje gekocht :D Verder weer lekker nix gedaan en zondag ben ik met Melanie en David en 2 broers van Mel en een hoop vrienden van hun Lawn Balls gaan spelen. David ging het mij uitleggen en wij waren samen een team tegen Margriet en Aron. En we hebben gewonnen (toen ik eindelijk doorhad). Het is een soort van jeux de boules maar dan met ovale ballen waarvan 1 kant groter is dan de andere kant. Margriet had haar nieuwe puppy: Milo, een bruine labrador van 9,5 week oud meegenomen. :) Daarna ben ik nog met Mel, David en Joe bij een steak restaurant gaan eten, waar ik oesters geprobeerd heb :) (bah) en daarna weer lekker gaan slapen. Vandaag weer voor niks naar school gegaan en veel artikelen gelezen op het dakterras in de zon :) Komend weekend gaan we als de boeking doorgekomen is surfen :D

Cheers Haza

  • 24 September 2007 - 11:40

    Aardbei:

    jeuj hannie goed in sporten... :P have fun there and see you soon

    kusssjes je aardbeitje

  • 24 September 2007 - 12:32

    Sanne:

    Goedzo Hanneke! Lekker fietsen! Ik ga ook elke dag op de fiets naar school :D..

    xx

  • 24 September 2007 - 14:19

    Guusje =D:

    Klinkt als un hele hoop lol =D goed om te leze dat je je daar wel vermaakt zo zonder ons :p
    Het schijnt dat oesters lust opwekken, iets van gemerkt? :p

    Kusje, je broertje =)

  • 24 September 2007 - 14:47

    Ingeltje:

    Goed bezig daar hoor met je fietsen!
    En ook al de spelletjes daar winnen! :p
    Spreek je snel weer!
    Groetjes Inge

  • 24 September 2007 - 16:34

    Marloes:

    You rock dude *toek* surf ze!
    xxx

  • 24 September 2007 - 17:05

    Loesje:

    Sportief bezig zeg!
    Lekker joh, fietsen in het zonnetje. Gelukkig was het afgelopen weekend in Venray ook lekker weer :)Veel plezier nog!

  • 26 September 2007 - 17:59

    Irene:

    hehe... ik heb je site eindelijk weer gevonden.
    was 't even kwijt, en heb je dus niet kunnen feliciteren.
    Bij deze dus nog Van Harte proficiat, en zo te lezen, heb je in ieder geval een te gekke verjaardag gehad.
    Als je naar Cairns gaat, ga je dan ook de thousand Islands bezoeken?
    Is wel de moeite waard...
    van die mooie bounty eilandjes...
    Ik lees het wel weer.
    Groetjes van ons uut Well.
    Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 19175

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: