Lente! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Lente! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Lente!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 September 2007 | Australië, Brisbane

Hier begint het eindelijk mooi weer te worden... echt lente, want de insecten komen ook weer. Ben al helemaal lek gestoken door de muggen! :( De poffertjes waren goed gelukt, Mel zei dat het de beste tot nu toe waren :P Verder heb ik mijn Western blot opnieuw gedaan en nou blijkt dat ik het helemaal niet fout gedaan had, maar dat de antibody niet meer werkt en niet specifiek gebonden had (jaja weet dat jullie het waarschijnlijk niet begrijpen maar dan nog :P) OMdat de cellen dood zijn gegaan door een vervuiling (met een schimmel, en gelukkig niet door mijn schuld :D) had ik woensdag middag, donderdag middag en vrijdag vrij. Woensdag middag heb ik lekker in de zon gelegen en mijn artikelen gelezen. Alweer een beetje bijgekleurd hier :) en heb aan David gevraagd of ie wat haakjes op wou hangen zodat ik mijn fotoladders met fotos van jullie allemaal op mijn kamertje kan hangen ;) zijn jullie dr allemaal nog een beetje bij hier :) Donderdag ben ik naar school gegaan om met Jodie de resultaten van mijn experiment te bespreken, en eigenlijk voor yoga, maar dat ging niet door omdat die kerel vast zat doordat iemand zn auto ingeparkeerd had en hij dus niet op UQ kon komen. Dus heb ik maar weer lekker in de zon gezeten en mijn artikelen gelezen. Vrijdag heb ik de hele dag vrij gehad, ben smorgens lekker in de zon gaan zitten om nog meer te lezen (ben beetje verbrand :S) en daarna wat dingen op mn laptop gemaakt. Maar goed ook, want smiddags was de zon weg. Savonds heb ik alleen thuis gezeten en in het boek dat ik van Trish geleend heb gelezen. Zaterdag ben ik met Trish naar the Valley Fiesta geweest, toen heeft ze me the Valley laten zien (ziet er toch wel anders uit bij daglicht en helemaal nuchter :P) Ze heeft me winkels late zien met de wat apartere kleren, en leuke kroegjes. Dr waren wat podia waar wat bandjes aan het spelen waren, maar de muziek was veels te hard. En er was een markt waar ik nieuwe oorbellen voor met stappen heb gehaald :) Daarna hebben we samen wat gedronken bij een van haar favoriete kroegjes: Coopers Pale Ale. Vervolgens hebben we echt australische chippies gehaald: Cheezles (heel lekker!) en daarna bij haar gaan eten. Tony had iets van Curry gemaakt: bloemkool sperziebonen en vlees in satesaus met rijst :) heel lekker. Daarna ben ik met de bus naar huis gegaan en heb ik me in 20 minuten omgekleed en klaar gemaakt om met Rachel naar de stad te gaan om te gaan stappen. Toen we in the Valley kwamen konden we nog net laatste nummer van een band zien en daarna zijn we naar Alumbra (ofzoiets) gegaan waar Alan (kerel van t lab) ook was met zijn beste vriend. Daarna zijn we nog met zn 4e naar the Family gegaan en rond 2 uur zijn we weer naar huis gegaan... moeste wel eerst half uur in de rij staan voor een taxi. Maar het was weer een leuke dag en avond :D Zondag ben ik naar de stad gegaan om een sok voor me enkel te halen, want die doet nog steeds pijn, en heb wat rondgekeken. Daarna heb ik lekker thuisgezeten. Het was een heel relaxed weekend. We zijn trouwens niet gaan surfen, want dat trekt me enkel nog niet helemaal, en we kunnen het niet echt boeken. Gelukkig hebben we nu een andere site gevonden en gaan we waarschijnlijk het laatste weekend van september surfen. We hebben deze week ook onze vlucht voor onze vakantie geboekt. We vliegen nu 18 november van Cairns weer terug naar Brisbane. Nu hoeven we alleen nog de bus te boeken voor de heen weg :)
Maandag ben ik voor het eerst met de fiets naar school gegaan... valt wel tegen hier met al die heuvels... Maar is zeker wel goed voor me conditie ;) Dus vanaf nu ga ik iedere dag fietsen, kleur ik lekker een beetje bij en krijg ik hoop ik ook nog een goede conditie... aan het eind race ik hier over die bulten :P

En dat was mijn week weer... zondag komen Trish, Tony, Mel en David mijn kaasstamppot proeven, ben benieuwd wat ze dr van vinden! :P

Oja mn fotos zijn op de volgende site te vinden: http://s224.photobucket.com/albums/dd134/pybatta/Stage%20Australie/
In het midden staat ergens een balk met de subgroepen waar alle fotos in staan ;)

Cheers Hanneke

  • 18 September 2007 - 16:16

    Marloes:

    Kaasstamppot!!! Vinden ze vast lekker ghehe zelfs mijn roomies lusten dat... t klinkt allemaal wel weer beter dan hier :-P en snap nog steeds nie wat je western gedoe is maar toch maar goed dat t nie aan jou lag jeeeeeej

    Fiets ze en yoga ze en poffertje ze enzo xxx Marloes

  • 18 September 2007 - 17:34

    Jacqueline:

    Dat klinkt LENTE! en zonnetje surfen,relaxen geniet er maar lekker van.
    Wij hebben de truien weer voor de dag gehaald.Het lijkt wel of je vakantie hebt maar het zal vast ook hard werken zijn voor school.(tussendoor).

  • 20 September 2007 - 17:24

    Marita:

    Door de foto's krijgen we een goed idee hoe je woont en werkt. Het ziet er allemaal heel relaxed uit.
    Veel succes met je kaasstamppot en een prettig weekeinde.

  • 21 September 2007 - 00:02

    Aardbei:

    lieve lieverd,

    helaas kan ik je niet heel veel melden van wat ik heb beleefd hier het is rustig beetje demos beetje school... het standaard gedoe. morgen weer trainen en zaterdag fluit ik de wedstrijd oranje zwart JB1 tegen maastricht JB1. een topklasse wedstrijd :D super veel zin in. zondag zal ik weer in mijn doel staan en alle ballen naast werken. daar was ik vroeger als spits al goed in ;)
    ik mis je lieverd, maar als we nog even volhouden zijn we daarna voor altijd samen!

    hou van jou! kuszz je aardbei

  • 22 September 2007 - 20:10

    FRANK:

    veel groeten en nog hartelijk gefeleciteerd ik heb het al een paar keer geprobeerd te schrijven maar het kwam niet door we denken wel aan je en kijken regelmatig op de site veel plezier en gr Frank

  • 28 September 2007 - 06:13

    Linda:

    Hey,
    Je heb egt een leuke site!!! IK heb er nu effe een tijdje niet op kunne kijke, maar ik ben weer bijgelezen:P

    Jij kunt als je weer terug ben in NL in Valkenburg alle heuvels op en af crossen;)

    Jammer dat je Western blot nog niet gelukt is..... maja veel geduld hebben he:) Ik ga nu bezig met PCR maar dat gaat ook nog niet zo vlot hoor...

    Succes verder en veel plezier!

    xx Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 19175

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: