Birthday! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Birthday! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Birthday!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 September 2007 | Australië, Brisbane

Hey, deze week was niet zo'n super week. Hele week regen gehad, experiment (Western blot) op school laten mislukken, en toen ik terug kwam van me verjaardagsfeest door mn enkel gegaan. Maar dr ware gelukkig ook nog wel een hoop leuke dingen deze week. Zoals de belangrijkste... mijn verjaardag :P Nu ben ik geen tiener meer :( nou zit ik vast aan de -tig en -ty totdat ik honderd word :O Maar goed vrijdag avond zijn Rachel en ik naar de stad gegaan waar we cadeautjes voor elkaar hebben gekocht (Rachel is dag na mij jarig: 9 september). Ik heb voor haar n sleutelhanger die ze graag wou gekocht en een boekje met australische slang ;) Heb ook eindelijk nieuwe schoenen gekocht... dat was echt wel nodig ben helemaal door de zool van me oude schoenen heen. Daarna hebben we nog lekker midden in de stad wat gedronken en gegeten en daarna along came Polly gekeken. Om 12 uur hebben pap en Guus voor mij gezongen :D en smorgens heeft mam voor mij gezongen :D Van Rachel heb ik een hele mooie didgeridoo gekregen. En van Mel en David hebben we allebei een paar havaianas slippers gekregen met australische vlag dr op... die draagt iedereen hier dus nu horen we dr ook bij ;) Zaterdag was dr regen voorspeld maar speciaal voor mij heeft de hele dag de zon geschenen! :D Rachel heeft buiten in de zon mijn haar in gevlochten en rond 7 uur zijn we naar vespa gegaan waar we met vrienden pizza hebben gegeten en wijn hebben gedronken. Als toetje hadden we arretjescake gemaakt. Daarna zijn we naar een bar gegaan en vervolgens naar The family! Was heel gezellig. We hebben van Margriet en Aron allebei een pot nederlandse drop gekregen! :D Zondag was Rachel jarig en savonds zijn we met Mel en David naar de afsluiting van The river festival in the botanic gardens geweest. Was heel mooi, een orkest die allemaal surfliedjes speelt. Daarna lekker op tijd gaan slapen. Vandaag op het lab heb ik opnieuw mn Western blot gedaan... morgen kom ik erachter of hij nu wel gelukt is! Verder heb ik net poffertjes gebakken voor de labmeeting morgen! Hoop dat ze een beetje gelukt zijn.

Hou jullie op de hoogte ;) En bedankt voor alle felicitaties van iedereen! Heel leuk om ook dingen van jullie te horen!!!

Cheers Hanneke

  • 10 September 2007 - 16:35

    Lou:

    Fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt!! Wat een geluk dat het die dag niet geregend heeft!! Ik hoop dat je project (ook al heb ik geen idee wat het is;)) nu wel lukt! Hier gaat alles zoals gewoonlijk zijn gangetje, niet veel bijzonders. De contracten voor mijn stage zijn verstuurd dus nu kan ik het visum gaan regelen en het ticket gaan boeken, nice!! We moeten elkaar echt snel spreken!

  • 10 September 2007 - 17:21

    Ingeltje:

    Nou hopen dat deze week beter verloopt! Ben benieuwd of je Western blot nu wel gelukt is, ik hoop 't voor je! Mooi dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad daar! Spreek je snel weer!
    Groetjes X Inge

  • 11 September 2007 - 12:11

    Aardbei:

    he lieverd,

    aardbeitje doet jou heel erg misse hier:S ik had graag bij je berjaardag wille zijn! dan had ik je verjaardagskusje kunne geef...
    ik mis jou hier, maar weet dat als jij is terug wij voor altijd saampjes blijf:D

    hou van jou lieverd

    kusje

  • 11 September 2007 - 13:38

    Ruud:

    Hey Hanneke!!
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Sorry dat ik er niet bij kon zijn!! Ik ben uiteindelijk niet naar stradbroke gegaan maar we hebben op flinders' reef gedoken omdat het op straddie te winderig was. We gaan nog snel een keer bijpraten!! xx

  • 11 September 2007 - 17:14

    Marloes:

    Haaaaai klinkt als n superverjaardag! Zo eentje die je nevernooitniemeer meemaakt... Enne was ik de eerste met mn proficiatje? Hij was wel errug vroeg he :-P have fun daar en succes met je gedoetje
    xxx Marloes

  • 12 September 2007 - 14:37

    Marita:

    Leuke verjaardagsfoto.
    Geef je de site waar je foto's opstaan ook nog door?

  • 13 September 2007 - 21:12

    Paul:

    Ha Hanneke,
    Bedankt voor je vriendelijke mail. We zijn blij dat je het erg naar je zin hebt daar down under. Aan de foto van je verjaardagsfeestje kan je wel zien dat het een gezellige boel is daar. Geniet er van. Oh ja, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag van ons allemaal hier. Onze jongste heeft het inderdaad erg naar zijn zin op het gym en met de anderen gaat het ook goed. Over je vriendje weet jij waarschijnlijk meer dan wij, maar hij zegt dat hij zeer serieus bezig is met de verkorte leerroute. Heel veel plezier en het weer hier in Nederland is geweldig. Luister maar niet wat alle anderen erover zeuren, is namelijk gewoon niet waar. groetjes, Paul

    P.s. neem maar een koalaatje voor me mee.

  • 14 September 2007 - 15:06

    Aardbei:

    papa koala's zijn voor moetjes... neem een kangaroe mee kan je tenminste nog wat mee;) hannie hvj...(K)

  • 18 September 2007 - 06:25

    Ed:

    hey hanneke ik zie dat je het goed naar je zin heb leuk maar van ons mag je terug komen we krijgen het vuur niet meer uit. grrrrrrrrrrrrr ed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 19181

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: