Daytrips to Lancaster & Sheffield :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Daytrips to Lancaster & Sheffield :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Daytrips to Lancaster & Sheffield :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week heb ik me toch nog wel redelijk op het lab kunnen vermaken... was iedere dag wel lekker op tijd klaar (rond 4 uur ofzo) maar toch nog wel wat dingetjes kunnen doen! Heb vrijdag ook nog een keer mijn microscopie experiment herhaald en onder een betere microscoop bekeken, en het heeft gewerkt! :) Jeej eindelijk wat leuke plaatjes voor in mijn verslag ;)

Op dinsdag ben ik met Michelle, Duncan, Ricardo en Amy naar de pubquiz bij Fuel geweest. Eerst daar lekker gegeten en daarna meegedaan aan de quiz. Het enige probleem was alleen dat we alle 5 niet Brits zijn, wat de quiz een nog grotere uitdaging maakt! We hadde t dan ook niet echt goed gedaan, 10/15 maar het was wel leuk avondje uit :)
Op vrijdag ben ik na het werk met Maddy taart gaan eten bij Fuel, om haar beetje op te vrolijke nadat het uit is gegaan met haar vriendje. De rest van de avond heb ik gewoon beetje gerelaxed :) En op zaterdag ben ik naar Lancaster geweest! Had echt geluk met het weer, mooie blauwe lucht, en ook niet koud! :) Eerst een tour gedaan door Lancaster Castle, wat nog steeds gebruikt wordt door het ministerie van justitie. De gevangenis zijn begin dit jaar gesloten, maar er zit nog wel steeds een civiele rechtband in :) Was wel leuk om te zien! Daarna beetje rondgelopen door Lancaster. Om de een of andere reden was het een echte trouwdag! Alle kerken/cathedralen die ik wou bezoeken, was een bruiloft bezig! Heb een stukje langs de rivier gelopen, en ben naar het city museum geweest, waar een hele oude brandweerwagen stond :) Toen ik het winkelcentrum in liep, stond er een kraampje met allemaal verschillende levende uilen! Was wel grappig om te zien. Een kerel was uitleg aan het geven over de verschillende uilen, en mensen mochten de uilen aaien! T zijn toch wel aparte beestjes! Toen ik daarna terug kwam in Manchester had ik met Helen en Maddy afgesproken om wat te gaan drinken bij de Ram & Shackle. Was beetje rare avond, aangezien ze allemaal wel wat issues hadden waar ze mee zaten. Maar goed, hun zijn daarna nog de stad ingegaan, maar ik ben lekker in mijn bedje gekropen!
En vanmorgen ben ik weer op tijd opgestaan om met de trein naar Sheffield te gaan! Had weer geluk met het weer, was echt heerlijk vandaag! Sheffield is op zich niet zon hele grote stad, dus heb gewoon lekker op mijn gemakje rondgelopen, ben naar de cathedraal geweest en de winter garden en verder lekker van het zonnetje genoten! Eindelijk!

Hopelijk is morgen mijn begeleidster weer terug, anders kan ik deze week net zo goed thuis blijven, want heb nu echt bijna nix meer te doen! Dus ben benieuwd :) Nog 6 weekjes! ;)

Liefs,
Hanneke

meer fotos van de dagtripjes zijn te vinden in: (onderaan in de map)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150220707828617.325436.677818616&l=472227a9c2&type=1

  • 21 Augustus 2011 - 21:19

    Marloes:

    Hmm "uil" komt ook in de buurt van "ball" :-D ;-)
    Succes op het lab van de week, hoop voor jou dat je iets kunt doen!
    xx

  • 22 Augustus 2011 - 09:14

    Sanne:

    Oeh nog 6 weken! Geniet er nog van he! Voor je het weet ben je weer terug.

    Afgelopen zaterdag housewarming gehad! Was gezellig, maar wel jammer dat je er niet was. Onze buurman zit ook bij de brandweer trouwens! :D.

    Tot snel!
    xx

  • 23 Augustus 2011 - 07:38

    Marita:

    Gelukkig is je begeleidster nu terug. Dus kun je weer volop aan de bak. En bij jullie is het mooi weer zie ik. Hier is het echt heel wisselvallig. Fijne week.

  • 23 Augustus 2011 - 17:05

    Lonneke:

    Wat grappig, die uilen.. :)

    Fijn dat je mooi vooruit kunt op 't lab. En dan iedere keer toch om een uur of vier klaar. Niet slecht!
    Succes nog met alles, nog even en dan zit het er alweer op!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19180

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: