Dutch courage! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Dutch courage! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Dutch courage!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

29 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Kwam er deze week achter dat als mensen zich hier ergens moed voor moeten indrinken, ze zeggen dat ze wat Dutch Courage nodig hebben! Apart, wist niet dat wij zo moedig waren ;) haha

Maar de week begon goed! Mijn begeleidster is weer terug van vakantie! En ze is ook nog eens heel behulpzaam! Betrekt me ineens veel meer bij alle experimenten die we aan het doen zijn, en geeft ook wat meer hulp voor het schrijven van mijn verslag! Dus kan nu eindelijk weer vooruit! Ze was volgens mij ook redelijk onder de indruk wat ik gedaan had toen ze weg was, dus dat is altijd fijn :) Nu nog even 5 weken leuke proeven doen, en nog ergens tijd vinden om een verslag en presentatie in elkaar te zetten! pfff

Op woensdag avond zijn Ria en Peter kaasstamppot komen eten bij mij thuis! Ze vonden het nog lekker ook ;) haha!

Op zaterdag heb ik beetje zitten rommelen met een programma voor de fluorescentie plaatjes. Op de een of andere manier weet niemand op het werk hoe het werkt, want ze werken normaal met photoshop, maar deze bestanden zijn te groot voor photoshop dus meot ze met een ander programme bewerken! Maar het is me gelukt, ik weet nu hoe het werkt :)

Op zondag ben ik naar Birmingham geweest! Is op zich wel een leuke stad, maar vooral leuk voor winkelen, en dat was niet mijn doel! Dus heb eerst even over victoria square rondgewandeld, maar aangezien het erg koud was, en het ook nog begon te regenen ben ik naar Sea Life gegaan! Toch altijd leuk om al die visjes te bekijken :) En toen ik weer buiten kwam was het weer iets beter en heb ik nog een boottocht gemaakt over de Birmingham canals :)

Vandaag was hier een bank holiday (nationale feestdag), dus hoefde niet te werken. Daarom ben ik met de trein naar Windermere geweest in het Lake District. Maar het was nog steeds echt heel koud (12 C ofzo) en hele grijze lucht, dan ziet zo'n meer er toch een stuk minder spannend uit! De dorpjes rond het meer (Windermere, Bowness en Ambleside) zijn heel toerisch dus niet echt interessant! Ben met een boottocht het meer over geweest naar Ambleside, en daarna weer terug met de boot! Op zich wel een leuk dagje uit, alleen op de terugweg, zat de trein zo vol dat ik er niet meer in paste, en dus moest ik een uur wachten op de volgende trein, zo wordt het wel ineens een lange dag! Maar goed, lekker lang weekend gehad, en nu weer helemaal klaar om weer aan het werk te gaan op het lab! Hoop dat we nog wat leuke resultaten kunnen krijgen zo in de laatste weken, toch altijd leuk voor mn verslag ;)

Liefs,
Hanneke

P.S. fotos van mn tripjes zijn onderaan in het volgende album te vinden:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150220707828617.325436.677818616&l=472227a9c2&type=1

  • 30 Augustus 2011 - 06:17

    Loes:

    Er is toch ook wel wat Dutch Courage voor nodig om thuis zo maar te verlaten om daarzo in het slechte weer te gaan studeren :-) :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 19156

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: