Happy Birthday! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Happy Birthday! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Happy Birthday!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

11 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week was echt een lange en hele stress volle week op het lab! Op maandag had Eva ook nog haar 1e jaars praatje van haar PhD, was wel interessant om te zien :) Verder moest ik deze week mijn eigen presentatie af zien te krijgen, op het lab werken, en verder aan mijn verslag! pfff
Op dinsdagmorgen ben ik weer terug gegaan naar de brandweerkazerne hier in Withington, en deze keer had hij wel het Tshirt voor me meegenomen! Dus dat is vast een mooi souveniertje :)
Op dinsdag avond ben ik met Ria na het werk gaan winkelen in het Trafford Centre! Was een goede avond winkelen van 6 tot 10 :D heel gezellig, en gelukkig niet zo mega druk in de winkels :) Op woensdag avond heb ik appelflappen en een monchoutaart gemaakt zodat ik donderdag iedereen kon trakteren op wat lekkers (al zijn ze het hier niet gewend dat degene die jarig is trakteerd op taart!) Ze vonden het erg lekker, en verwachten nu weer een taart als ik weg ga :P misschien dan maar proberen om Arretjescake te maken :)
Op donderdag was het dan eindelijk feest :) 5 sec nadat mijn wekker ging werd ik al door Pap wakker gebeld om me te feliciteren, en 10 min daarna door mam haha! Heerlijk begin van de dag! Net voordat ik na het werk ging werd er ook nog voor me gezongen door Maddy en Michelle! Op het werk dus iedereen op appelflappen en monchoutaart getrakteerd :) en na het werk met Maddy en Helen gaan eten bij Dough (een pizzeria) hier in de stad! Waren heerlijke pizza! Daarna nog in een bar wat gaan drinken en toen weer naar huis! Op vrijdag had ik dan mijn presentatie! Aangezien niemand echt wist waar ik aan gewerkt heb hier (behalve mijn begeleidster), waren ze wel blij met mijn presentatie! Had er zelf niet echt een goed gevoel over, maar ze zeiden dat het wel goed ging :) Dus daar zijn we ook weer vanaf! Nu alleen nog mijn eind presentatie in NL in oktober! Om 4 uur ben ik lekker naar huis gegaan om me klaar te maken voor mijn verjaardags feest met de mensjes van het werk (en voor het afscheid van Romain, het franse studentje). We zijn eerst met een hele groep gaan eten bij de Red Lion. Daarna ook nog een mega toetje gedeeld met Rosa (en de rest). En toen kreeg ik ook nog een cadeautje van mijn collega's! Een hele leuke ketting :D Daarna zijn we naar Fallowfield gegaan (de studentenbuurt) waar we cocktails zijn gaan drinken bij Revolution. Daarna zijn we naar Baa Bar geweest, waar ze allemaal kleurrijke shots hadden (waren gemixt dus neit zo sterk als in NL). Eva en ik hebben daar nog beetje gedanst op een zowat lege dansvloer :) Daarna zijn we nog met een paar naar Redrum gegaan, een soort club in een kelder, maar ook daar was het niet zo heel druk (de studenten komen pas volgende week!) Daarna wouden we nog wat gaan eten. Dus ik had frietjes. En ik was ze aan het delen, en toen wou een vreemde een frietje pakken (dacht ik) dus ik bood dat aan, en toen nam hij het hele bakje frietjes mee... en liep weg. Heel raar, en toen we dachten dat hij het terug wou geven zette hij t op de grond en gooide alle frietjes eruit! En zijn vriend werd kwaad op hem en sloeg m best hard in zijn gezicht en ging nieuwe frietjes voor mij halen... heel apart allemaal! Maar daarna ben ik maar lekker in mijn bedje gekropen! :) was n leuke avond!
Op zaterdag had ik mijn huisgenoten en wat vrienden gevraagd om mij een Manchester te laten zien zoals hun dat aan vrienden zouden laten zien... maar daar kwam niet echt veel van terecht. We zijn begonnen door met de tram naar het Lowry Theater te gaan waar een exhibition van Andy Warhole en Lowry was. Was niet heel groot, dus in 45 min hadden we het wel gezien. Daarna gingen we wat eten bij Bella Italia :) wat wel lekker was! Toen gingen we weer de stad in, waar we wat in een barretje zijn gaan drinken. Daarna zijn we nog naar Odd bar gegaan waar Helen en Jessie er ook bij kwamen :) Rond half 1 vroegen Helen en Maddy of ik mee ging dansen, maar toen we daar kwamen was de dansvloer helemaal leeg, en ze draaiden alleen maar muziek die ik niet kende, dus daar was echt nix aan! Dus toen ben ik maar weer alleen naar huis gegaan! Was niet echt een heel geslaagde avond! Kan niet wachten om weer een leuk feest/avondje stappen in NL mee te maken!

Vandaag ben ik met Michelle gaan winkelen, om mijn 2e koffer te halen om al mijn spullen mee naar huis te krijgen. Nog 3 weekjes en dan ben ik alweer thuis! Maar moet nog wel mijn verslag af zien te ronden. Deze week maar eens even een goed gesprek met mijn begeleiders gaan hebben! pfff

Tot over 3 weekjes! :D
Bedankt voor alle felicitaties/kaartjes/smsjes/berichtjes! Echt super! Dank u!

Liefs,
Hanneke

P.S. fotos zijn hier te vinden:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150323200533617.355339.677818616&l=1d8a949a32&type=1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 19153

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: