Laatste weekjes - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Laatste weekjes - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week een rare week gehad op het lab! Wil graag feedback op mijn verslag van mijn begeleiders, maar het is nogal moeilijk om hulp te krijgen van hun bij het afronden van mijn stage! Ze hebben liever dat ik gewoon hele dagen op het lab werk, het afronden boeit ze niet zo veel volgens mij :( Ach ja, als het goed is krijg ik deze week toch feedback op mijn verslag, dus hoop dat ik vrijdag mijn verslag kan afronden! Kan ik in de laatste week beetje rustig aan doen en mijn eindpresentatie in elkaar knutselen. We zullen zien :)

Op donderdag ben ik bij Eva gaan eten, waar ik kaasstamppot had gekookt. Ze vond het heel lekker, dus dat kwam goed uit :) Daarna hebben we "the Prestige" gekeken, is leuke film. Helaas was mijn hoofdpijn daarna zo erg dat ik toch maar meteen mijn bedje in gekropen ben! :( Op vrijdag was ik nog niet helemaal fit maar ben toch maar naar het lab gegaan om mijn western blot af te maken. Daarna heb ik savonds lekker rustig aan en op de bank "the social network" gekeken. Op zaterdag ben ik begonnen met spullen inpakken! Heb al mijn zomerkleren al ingepakt. Ben benieuwd of ik alles mee naar huis ga krijgen, maar dat komt goed! Savonds ben ik met Eva en Gareth meegeweest naar een verjaardagsfeest van een vriend van Gareth. Was gezellig feestje, met allemaal engineers! Dus het ging veel over vliegtuigen enzo... En ik had hele lange oorbellen in, dus toen gingen ze een weddenschap doen hoe lang ze dan waren... heel apart ;) maar was zeker gezellig.
Vandaag heb ik lekker rustig aan gedaan, fotos gemaakt van de buurt en begonnen met het schrijven van mijn sollicitatiebrief... pfff. Daarna lekker pannekoeken gebakken en rijstepap gemaakt :) en toen was het weekend al voorbij!

Nu hopen dat ik deze week mijn verslag helemaal af kan maken, dat zou een hele zorg minder zijn! :)

Tot snel!

Liefs,
Hanneke

  • 19 September 2011 - 07:14

    Marita:

    De laatste loodjes!
    Goed dat je al een sollicitatie hebt lopen. Dit is de laatste keer dat ik reageer op je site. Daarna kunnen we het gewoon weer mondeling bijhouden.

  • 19 September 2011 - 12:20

    Loes:

    Je tas al aan het pakken... Dat gaat snel. Geniet van de laatste tijd en succes met het afronden van je verslag.

  • 19 September 2011 - 13:37

    Guus:

    Komt helemaal goed! Snel dat verslag afmaken en dan kun je rustig alles afronden :)
    En dan is het bijna partyhardy time! :D

  • 20 September 2011 - 16:54

    Irma:

    Hoi Hanneke, kreeg vandaag leuk verjaardagscadeautje van Marita, een tasje uit Manchester. Bedankt voor je moeite! Heel veel succes met afronding daar en goede thuisreis. Ik zie je dan vast een volgend keertje!
    Groetjes.

  • 20 September 2011 - 21:35

    Marloes:

    Ha succes nog! Vergeet niet om van de laatste weekjes te genieten.. Voor je het weet zit je weer in saai Ndl. Tot snel!!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19148

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: