knallen op het lab! :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu knallen op het lab! :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

knallen op het lab! :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week op zich wel lekker kunnen werken op het lab! Eindelijk mijn eigen week indelen en eigen proeven doen zoals ik gewend ben :) Alleen gingen er ook wat mega proeven van andere helemaal mis deze week, dus er was nogal wat stress en emoties op het lab! Wat het uiteindelijk toch wel een zware week maakten! Dus vrijdag ben ik lekker op tijd naar huis gegaan toen ik al mijn dingetjes klaar had! Daarna even thuis gezeten en toen smste Michelle of ik bier kwam drinken bij de Red Lion :) Zij was daar samen met haar neef (Stephan) en Duncan, dus ik ben gezellig bij hun gaan zitten. Lekker daar gegeten en toen redelijk op tijd weer naar huis gegaan! Daar waren Carlos en wat vrienden van hem in de woonkamer aan t kletsen, dus ben toen gezellig erbij gaan zitten. Later kwam Michael ook nog, en zijn we nog even naar een barretje in Withington (om de hoek) wat gaan drinken en toen lekker slapen! Op zaterdag morgen ben ik weer even naar het lab geweest en daarna gaan winkelen in een mega groot overdekt winkelcentrum hier in Manchester (Trafford Centre). Was echt gigantisch! Iemand omschreef het hier als de indeling van een cruiseschip! In het midden zon groot open stuk met palmbomen en fonteinen, en dan aan de zijkant op 2 verdiepingen alle winkels! Er waren zelfs inhammen met themas met de foodcourts, zoals Chinatown en New Orleans! Echt mooi winkel centrum, maar het was er wel echt mega druk! Later kwam Rosa ook nog naar Trafford centre en hebben we nog even samen gewinkeld, waarna we samen met haar vriend Neill nog naar een meubel winkel geweest om nog wat te shoppen voor hun nieuwe huis. Toen ik weer thuis was heb ik me snel klaar gemaakt voor de verjaardag van Carlos. Eerst hier met zn alle wat gedronken (Spaanse Sangria) en gesnacked, en er was zelfs een taart voor hem gemaakt! Daarna zijn we met zn alle de stad in geweest, maar iedereen was echt mega zat! Dus vond het niet echt heel gezellig! In de 2e bar was het echt mega heet, en het stonk er heel erg (niet eens naar drank of zweet), dus dat was echt een slechte keus! En er waren veeels te veel mensen binnen! Maar ja om 3 uur ben ik met Michelle, Stephan en Duncan naar Duncans huis gegaan. Vanmorgen met Michelle bij McDonalds ontbeten (was het enige wat we tegenkwamen onderweg naar huis), en daarna alles weer op orde gebracht, en was het weekend weer voorbij! Klaar voor hopelijk weer een weekje knallen! :)

Hele fijne kermis allemaal in Venray! :)

Liefs,
Hanneke

  • 08 Augustus 2011 - 09:57

    Marita:

    Wat een gigantisch winkelcentrum.
    Goed dat je dat nu ook gezien hebt en zoals ik begreep ook goed geshopt hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 19179

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: