Sunshine :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Sunshine :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Sunshine :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

24 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week was echt een rare week op het lab... maandag was Dragana (mijn begeleidster) er niet! Dinsdag was ze er wel, en mocht ik weer wat simpele dingetjes doen op het lab. Maar woensdag was ze er weer niet, zonder dat ze daar iets van had laten weten tegen iemand. En ik had dus weer nix te doen. Donderdag maar nagevraagd aan haar man (de groepsleider) en toen zei hij nee ze komt vandaag niet, heel misschien morgen middag! Dus toen ben ik maar weer thuis aan mijn introductie gaan werken, die nu gelukkig wel af is :D (nou ja de 1e versie dan!). Volgende week gaat ze op vakantie, dus dan krijg ik wel eindelijk proeven die ik zelf mag gaan doen... morgen even bespreken wat ik dan mag gaan doen! Hopelijk veel :)

Deze week dus vooral veel thuis gewerkt en toen was het eindelijk weekend! Toen ben ik vrijdag avond wat gaan drinken met Helen en Jesse bij the Red Lion. Op zaterdag ben ik naar Nottingham geweest (de stad van de legende van Robin Hood :)). Hele middag rondgelopen op Nottingham Castle, en nog een tour door de caves (geheime gangen) gedaan. Daarna nog even de stad ingelopen en toen maar weer met de trein naar huis gegaan. En toen savonds nog met Maddy wat gaan drinken bij Fuel. Op zondag heb ik mijn kamer maar weer eens goed schoongemaakt, en boodschappen gedaan en alles klaar gemaakt voor mijn bezoek. Aangezien Guus en Tessa mij morgen komen opzoeken voor een weekje :) HEt wordt dus een kort werkweekje voor mij, maandag werken, dan Guus en Tessa ophalen en dan heb ik dinsdag, woensdag en donderdag vrij om Guus en Tessa Manchester te laten zien :) Een minivakantie dus ;) En het begint hier nu ook langzaam weer een beetje mooi weer te worden, hopelijk blijft dat!

Liefs,
Hanneke

P.S. fotos Nottingham (onderaan in de map)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150220707828617.325436.677818616&l=472227a9c2&type=1

  • 25 Juli 2011 - 09:22

    Guus:

    Incoming! :D
    Tot zo! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 19181

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: