Bezoek van Lien en Maja - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Bezoek van Lien en Maja - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Bezoek van Lien en Maja

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week was het weer erg rustig en saai op het lab, dus ben ik maar weer aan mijn verslag zitten werken. Maar omdat ik dit weekend bezoek kreeg, heb ik savonds mijn kamer eens goed moeten poetsen en opruimen :) Donderdag morgen was ik in het lab bezig en toen ging ineens het brandalarm af! Dus iedereen naar buiten, gelukkig scheen het zonnetje lekker en konden waar daar lekker van genieten. Er was alleen niet echt duidelijkheid of er nu echt wat aan de hand was, of dat het een oefening was... Wel was de brandweer echt aanwezig, en het was toevallig ook nog de ploeg waar ik op bezoek ben geweest :) Maar kwam er vanmiddag achter dat het toch een oefening was... en dat ze kwaad waren dat niet iedereen meteen het gebouw had verlaten! Maar sommige proeven duren maanden en zijn heel belangrijk, en dan zou je die moeten laten mislukken voor een oefening die ze neit gemeld hebben?!
En toen had ik donderdagmiddag al ineens weekend :)
Eerst maar even taartjes gebakken voor mijn gasten, en daarna weer bijgekletst met pap en mam die weer terug waren van vakantie. En toen om half 10 heb ik Lien en Maja bij de bushalte opgehaald :) Daarna weer terug naar mijn kamer gegaan en even gezellig bijgekletst. Ze hadden zoals beloofd ook de zon meegenomen, en die hangt nu mooi aan mijn muur in de collage :) Daarna maar lekker gaan slapen.
Op vrijdag scheen hier smorgens de zon en het zou 22 graden worden! Dus hebben toch ook nog een beetje zon gehad! We zijn smorgens eerst een echt Engels ontbijt gaan eten, en daarna heb ik ze een tour door Manchester gegeven :) Langs alle bekende plekjes in Manchester gelopen, en daarna nog wat gedronken in de oudste kroeg van Manchester. En nog even naar het Hardrock Cafe van Manchester geweest. Waar een kerel ons ook nog tips gaf waar we savonds uit konden gaan. Daarna hebben we thuis echte Engelse fish & chips gegeten en daarna zijn we nog even wat gaan drinken in een kroegje om de hoek, waar ze toevallig ook nog karaoke night hadden en een 60 jarige verjaardag van iemand. Dus allemaal oude mensjes aan het zingen en dansen :) haha
Op zaterdag regende het bijna de hele dag dus toen zijn we eerst naar het Manchester Museum geweest. Daarna hebben we nog gelunched bij Revolution en toen zijn we door gelopen naar het Manchester Museum of Art. Daarna hebben we thuis pasta gemaakt en ons even opgefrist en daarna zijn we naar de club geweest die de kerel van het Hardrock Cafe had aangeraden. Was een beetje een rare tent. Achterin stonden pooltafels en er werd uiteindelijk een beetje gedanst. OMdat we toch wel moe waren hebben we het toch maar een kort avondje van gemaakt.
Op zondag was het helemaal slecht weer, en we hadden alle sites van Manchester al gezien, dus toen hebben we lekker binnen spelletjes (Bonanza) en films gekeken. Tussendoor zijn we nog chocoladetaart gaan eten bij Fuel, en savonds zijn we gaan eten op de Curry Mile. Was lekker eten, alleen was mijn milde curry toch wel echt heel pittig uitgevallen! haha
Daarna nog wat spelletjes gespeeld en toen maar weer lekker gaan slapen. Vanmorgen moesten Lien en Maja weer met de bus terug naar Liverpool om weer naar huis te vliegen, en ben ik rond de middag weer terug naar het lab gegaan. Alleen was mijn supervisor er niet, dus ben na de lunch maar weer naar huis gegaan om maar weer aan mijn verslag te werken. Was een leuk weekend, maar wel vermoeiend! Nu een weekje om weer alles op orde te krijgen, en dan komen Guus en Tessa mij volgende week opzoeken :) Hoop dat we dan toch droger weer hebben als nu! haha

Liefs,
Hanneke

fotos:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150274918198617.340763.677818616&l=c53d21a569

  • 18 Juli 2011 - 21:36

    Marloes:

    Ha klinkt als een goed weekend! Jammer van de regen maar gelukkig is er chocoladetaart :-) Veel succes en plezier!
    xx Marloes

  • 19 Juli 2011 - 12:44

    Marita:

    Aan de foto's te zien hebben jullie ondanks de regen een gezellig weekeinde gehad.
    P.s. Je muur raakt al aardig vol.

  • 20 Juli 2011 - 20:35

    Sanne:

    Wat leuk dat je bezoek hebt gekregen! En jullie hebben je dus weer goed vermaakt.
    Ik zit nu lekker in m'n huis :-D. Hebben sinds vanavond internet dus heb je verhaal eindelijk kunnen lezen :-).

    Tot snel!
    Xx

  • 21 Juli 2011 - 11:14

    Lonneke:

    Klinkt als een gezellig weekend. Alleen jammer van het weer. Gelukkig mis je niks want hier is 't ook flut. ;)

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 19177

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: