Huis weekend :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Huis weekend :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Huis weekend :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week was het erg rustig op het lab... aangezien al onze cellen gekookt waren, konden we niet echt veel proeven doen. Dus heb rustig weekje gehad. Op donderdag heb ik zelfs de hele dag thuis aan mijn verslag zitten werken, en vrijdag na lunch ben ik ook weer thuis gaan schrijven... Echt saai zon verslag, maar het zal toch n keer af moeten!

Dinsdag avond ben ik nog even de stad in geweest om een luchtbed enzo te regelen voor mijn aankomende gasten :D
Verder was het vrijdag ineens weekend! Dus toen heb ik savonds gewoon lekker gerelaxed, en n filmpje gekeken. Zaterdag morgen ben ik naar Leeds gegaan. Toen ik om 10 uur in de trein zat, was die al vol, en zaten er allemaal jongeren in die al aan de alcohol (Jack Daniels) zaten... vraag me toch af wat die gingen doen... Maar goed, in Leeds was het lekker zonnig, dus heb beetje rond gelopen, en ben toen naar het Royal Armories museum gelopen waar ze allemaal wapens en bepantsering hebben van over de hele wereld! Hadden zelfs een harnas voor een olifant daar staan, en Japanse harnassen, compleet met snor ;) Daarna heb ik de sightseeing bus genomen, om toch de hoogte punten van Leeds te hebben gezien, met wat informatie :)
Daarna ben ik weer terug gegaan, en thuis heb ik me omgekleed en gegeten en toen gingen we met de huisgenootjes (Helen, Maddy, Michael en ik) de stad in om wat te gaan drinken.
Vanmorgen had natuurlijk weer iedereen een kater, behalve ik! En we hadden afgesproken om vandaag met zn alle te eten. Dus smorgens hebben we besloten wat we wouden gaan maken uit het Jamie Oliver kookboek, en daarna hebben we de boodschappen verdeeld. Dus toen ben ik boodschappen gaan doen, en heb mijn kamer even goed opgeruimd. En rond 6 uur zijn Maddy, Helen en ik begonnen met het koken. We hadden besloten om Chicken piri piri te maken met Portuguese tarts als toetje. Carlos was eindelijk ook een keer thuis, aangezien die normaal altijd werkt, en we die dus nooit zien. Gezellig met zn alle gegeten, daarna hebben Helen en ik de afwas gedaan en toen was de dag alweer voorbij.

Maar... deze week hoef ik maar 4 daagjes te werken, want donderdag avond komen Lien en Maja mij opzoeken in Manchester :) Dus dit weekend lekker beetje vakantie vieren ;)

Liefs,
Hanneke

• 11 Juli 2011 - 14:50

Loes:

Hey,
    Kan ik eens als eerste op je verhaaltje reageren :-)
    Het klinkt (leest) bijna als een normale saaie week. Maar het is natuurlijk niet normaal & saai om weg van thuis te zijn.
    Een beetje rust tussen al dat feest en avontuur is ook wel fijn toch..?
    Veel plezier met Lien en Maja!
    Groetjes,

Loes

Ps. Je kip ziet er lekker uit alleen de spetters op de rand van het bord zijn niet zo culinair verantwoord he ;-)