Half way! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Half way! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Half way!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

03 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Wat vliegt de tijd toch voorbij... ben nu al op de helft van mijn stage! Heel raar, aan de ene kant voelt het alsof ik hier net ben, en aan de andere kant of ik hier echt al jaren woon! Maar over 3 maandjes ben ik alweer in NL!

Vorige week heb ik een hele rustige week gehad! Veel gewerkt op het lab, en aan voor mijn verslag gelezen.
Heb zelfs de hele zaterdag aan voor mijn verslag zitten werken. En op zondag nog even naar het lab geweest om wat bacterie culturen klaar te maken zodat ik daar maandag mee verder kon :) Maar zondag was het ineens echt prachtig weer, dus toen ben ik nadat ik terug was van het lab in het park om de hoek gaan liggen met n boek! Daarna heb ik met Maddy en Michelle bij Fuel wat strawberry and Lime ciders gedronken en lekker gegeten, en daarna nog even lekker in het park van de zon genoten. Helaas toen we terug kwamen daarvan was de fiets van Michelle's huisgenoot (die ze had geleend) gejat! Het lijkt hier wel NL! Waarom moeten mensen toch altijd spullen weghalen van anderen!
Had deze week ineens wel veel post uit Nederland! :) Kaartje uit Almere, en een leuke kaart uit Antwerpen van mijn collegas van de brandweer tijdens hun uitstapje! :D Dank u!!! De kaartjes hangen heel mooi aan mijn muur in de collage! :)

Afgelopen week heb ik ook weer veel gewerkt! En op vrijdag was het ook nog drama dag op het lab... de stoof was ineens van 37 naar 42 graden gegaan, waardoor alle cellen gekookt waren! En daar stond een heel belangrijk experiment in! Dus dat was drama, toen ging ook nog de -80 vriezer niet meer dicht, en n andere stoof stond ineens uit... het was zon vreemde dag! Gelukkig was het daarna weekend en gingen we met de mensen van het lab naar het Manchester Internation Festival om de verjaardag van Rosa te vieren! Het was de eerste dag van het festival en het was er niet echt druk... Ook het eten was echt slecht! Had fish & Chips salad, wat inhield dat je n bak sla kreeg met daar spagetti/worm achtige gefrituurde aardappels en 2 hele kleine stukjes vis! Was echt niet lekker! Daarna zijn we nog naar n andere kroeg gegaan, maar tegen die tijd had ik echt hoofdpijn en voelde me echt niet lekker, dus ben op tijd maar weer naar huis gegaan :(
Gistermorgen heb ik heerlijk uitgeslapen, en het was weer prachtig weer! Dus rond 2 uur heb ik Michelle opgehaald bij Oxfam en hebben we bij Fuel gelunched. Daarna zijn we even de stad in gegaan om te winkelen en daarna hebben we bij Michelle een echte girls night gehad (jaja mijn eerste echte girls night ;)) Eerst heerlijk buiten in de tuin pizza gegeten en wijn gedronken, en daarna wat met maskertjes en make up gespeeld :) Daarna ben ik daar blijven slapen. En vanmorgen zijn we in Chorlton heerlijk in de zon gaan ontbijten en daarna naar het Chorlton Beech road festival geweest! Was echt super mooi weer, met wat optredens en allemaal kleine kraampjes! Heel gezellig! :) Daarna weer lekker in de tuin nog van de zon genoten met wat ciders! Ben nu alleen redelijk verbrand! Aangezien hier zo weinig echte zonnige dagen zijn, wen je niet echt aan de zon en verbrand je dus sneller :( Maar was wel heerlijk relaxed weekend! Nu weer klaar voor n weekje werken :)

Liefs Hanneke

  • 03 Juli 2011 - 21:23

    Frank:

    schitterende foto van girls night maar hopen dat het niet barst???? gr uit venray

  • 04 Juli 2011 - 11:59

    Loes:

    Verbranden door het lentezonnetje? Je past je al helemaal aan aan de lokale bevolking he :-)
    Wel fijn dat je lekker kan genieten tussen de stage door.
    Als je zo door gaat dan gaan de overgebleven 3 maanden ook omvliegen....
    Groetjes uit Venlo

  • 04 Juli 2011 - 13:43

    Guus:

    Nu pas op de helft? Lijkt alsof je al veel langer weg bent :p Klinkt verder wel chill daar :D
    Over 3 weken kom ik het ook even checken :D

  • 04 Juli 2011 - 15:37

    De Frankrijkgangers:

    mooi verhaal, wij genieten ook van de zon in de Dordogne en zijn niet verbrandt.
    Tot de volgende babbel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 19180

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: