Party time! :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Party time! :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Party time! :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

12 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Deze week gewoon weer gewerkt! Alleen woensdag ben ik ziek thuis gebleven! Maar het heerst hier enigzins, aangezien Ria en Eva ook al ziek waren geweest en Marianna de dag na mij ziek was! Had hoofdpijn en heel veel last van mijn keel. Maar donderdag was t al beter, al zat mijn neus (en hoofd) helemaal dicht, maar ook dat was vrijdag zo goed als weg :)
Het is deze week echt raar weer geweest... het ene moment schijnt de zon, dan ineens regent of gaat het zelfs ineens onweren of hagelen en even daarna schijnt gewoon de zon weer! En dat een hele week! Maar het is hier nog steeds echt geen lente! Maar 16 graden :( dus geen zomerkleren voor mij :(

Maar toen was het weekend! En op vrijdag was de verjaardag van Kieran (die heeft op het lab gewerkt maar werkt nu ergens anders) dus dat gingen we vieren in de stad! We zijn met zn alle naar n kroeg gegaan waar we begonnen met een kan Pimms :) daarna kwamen we erachter dat de sparkly wine ook niet duur was! Was heel gezellig, beetje drinken en bijkletsen! Daarna zijn we weer naar een ander kroegje gelopen, en ben ik met Ahmet ergens kebab gaan eten. Uiteindelijk kwamen we in fab cafe wat een kroegje is wat ingericht is met Doctor Who spullen (voor de mensen die dat kennen, ik niet nml). Was heel gezellig! Lekker gedanst en gezongen... al voelde ik me ook wel een beetje buitenlands aangezien er nogal wat liedjes voorbij kwamen die iedereen meezong behalve ik omdat ik ze niet kende :S haha. Daarna met de bus weer naar huis gegaan, was rond half 4 thuis :)

Zaterdag ben ik met de trein naar Liverpool geweest! Lekker gewinkeld (perfecte timing want het was uitverkoop ;)) en nog een keer rond gelopen over de Albert Dock nu het er niet zo druk was als de vorige keer! Wou ook nog een tour door de stad doen, maar moest 2,5 uur wachten voordat ik daar mee kon, en dat was toch echt te lang! Maar was heerlijk dagje weg :)
Vanmorgen ben ik met Michelle gaan ontbijten bij Fuel en daarna zijn we nog even de stad in geweest op zoeken naar laarsjes! In de regen heb je nix aan zomer schoenen ;)

Komende week ga ik lekker thuis aan mijn verslag werken, zodat ik mijn introductie (en dus de achtergrond van mijn project) een beetje op een rijtje krijg :) En dan volgend weekend ga ik met Michelle naar Llandudno (Wales), lekker toeristje spelen hier :)
Geniet van jullie vrije maandag (pinksteren) daar doen ze hier namelijk niet aan :(

Liefs,
Hanneke

Fotos:
Party: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150185916083617.313147.677818616&l=38e0165bc2
Liverpool:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150220707828617.325436.677818616&l=472227a9c2
..

  • 12 Juni 2011 - 19:26

    Sanne:

    Dat klinkt weer goed! Feesten, shoppen, beetje werken tussendoor ;). Alleen balen dat je geen goed weer hebt daar :(. Achja, jij vermaakt je toch wel!

    xx

  • 12 Juni 2011 - 20:25

    Marloes:

    Heerlijk weer de foto's van iets met jouw hoofd erbij :-) Klinkt alsof je je wel vermaakt! Weer hier klopt wel een beetje met wat je beschrijft daar, vandaag wat het bv de hele dag saai weer met wolken en wind, ben ik keihard verbrand.. Achja als dat het ergste is overleven we het wel :-D
    Geniet ervan daar!
    xx marloes
    PS thanks voor je kaartje!

  • 13 Juni 2011 - 11:39

    Lonneke:

    Ach ja, wij BBQen hier ook in de regen... ;) (vrijdagavond) Maar verder klinkt het goed hoor, winkelen, cafeetjes afstruinen en ook nog een beetje werken. En het weer geeft je dus ook weer een excuus om nieuwe schoenen te kopen!
    Veel plezier in Wales komend weekend! Xx

  • 14 Juni 2011 - 09:39

    Loes:

    Tjah het weer heb je niet voor het uitzoeken he. Maar het klinkt alsof je ondanks dat een prima tijd hebt.
    Veel plezier met met Michelle in Llandudno. Geniet van het 'toeristje spelen' daar.

  • 14 Juni 2011 - 17:12

    Jacqueline:

    Now Hanneke ik heb het idee dat je je erg goed naar je zin hebt en ook leuke dingen doet.
    Geniet ervan.


  • 19 Juni 2011 - 11:16

    Piet :

    Hoi Hanneke,
    het gaat je goed af zo te lezen met een klein griepje tussendoor .
    hier gaat het ook gewoon door en zoals ik had begrepen van je pap had je al vroeg gehoord van de grote fik in Merselo? zijn sms gelezen.
    hier zijn Marc-Evi en May inmiddels ook geslaagd voor hun opleiding . nog 104 dagen zie ik dat je terug bent dan kan het weer losbarsten.
    groetjes en tot gauw.
    ook namens de collega's van groep C.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 19173

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: