Sunshine! :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Sunshine! :) - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Sunshine! :)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

05 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Nadat ik in mijn vorige verslag nog geklaagd had, heb ik dan toch eindelijk weer 2,5 dag van de zon mogen genieten! En geloof mij maar... daar heb ik zeker van genoten ;)

Op dinsdag hadden we lab meeting waarin Eva een presentatie over haar werk heeft gegeven, en daarna heb ik iedereen de Nederlandse kaas laten proeven (met echte NLse vlaggetjes erin ;)) en ze vonden het heerlijk! (zie foto). Daarna was er smiddags nog een interessant praatje waar ik nog heen ben geweest! Verder gewoon weer gewerkt (jaja dat doe ik hier ook nog!)

En toen ging donderdag middag ineens de zon schijnen hier!!! Dus toen na het werk met Helen bij de Red Lion lekker in de zon gegeten en natuurlijk n pint of cider gedronken. Eindelijk zon! Omdat er voor vrijdag ook heeel mooi weer voorspeld was (25C) heb ik geregeld dat ik vrijdagmiddag vrij had. Dat kwam uiteindelijk ook ideaal uit doordat de airco van de servers van het instituut kapot gingen en dus het hele netwerk plat ging om dat te kunnen repareren! Dus had toch nix kunnen doen op het lab! Dus toen zijn we om 12 uur met zn alle gaan lunchen in de tuin van het ziekenhuis en daarna zijn Rosa en ik bij haar in de tuin gaan liggen waar we heerlijk de hele middag van de zon hebben genoten! Om 6 uur kwamen alle andere mensen van het lab en hadde we een BBQ :) Heerlijk eten, en het was super gezellig! Was echt een prima avond! Omdat Eva jarig was geweest hebben we dat daar ook meteen gevierd, met champagne en chocolade taart :)

Op zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en daarna ben ik weer naar Rosa gegaan waar we weer heerlijk de hele middag in de zon hebben gelegen (aangezien dat de laatste dag zon was voor zover nu voorspeld!) Dus heerlijk wat kleur gekregen en maximaal genoten van de zon! haha wie weet was dit wel alle zon die ik ga krijgen deze zomer! Daarna heb ik met Maddy indische curry besteld en toen zijn we met alle huisgenoten de stad in gegaan om in een bar wat te gaan drinken. Iedereen was moe, dus we hebben het niet echt laat gemaakt.
Vanmorgen weer heerlijk uitgeslapen en weer een beetje opgeruimd enzo, en daarna met Helen naar de bios geweest! Echt een mega complex hier met iets van 16 zalen ofzo! We zijn naar Pirates of the Carribean 4 in 3D geweest :) was leuke film!
Nu ga ik maar weer lekker slapen en dan morgen vroeg weer het lab in!

Fijne week allemaal!

Liefs,
Hanneke

P.S. fotos:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150160205258617.296347.677818616&l=e2106e9760
BBQ: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150224673378617.326812.677818616&l=75b8b9a489

  • 06 Juni 2011 - 08:56

    PP:

    Hey, feestbeest het gaat goed met je zo te zien aan je schrijven
    Veel plezier

  • 06 Juni 2011 - 16:57

    Lonneke:

    Die jongen rechts op de foto houdt zeker niet van kaas..

    Maareh.. klinkt goed, zo'n BBQ en chocotaart! Nog bedankt voor je kaartje trouwens. :)

    Xx

  • 06 Juni 2011 - 18:11

    Linda:

    Hey Hanneke,
    Leuk om te lezen dat t allemaal goed gaat! Jij vermaakt je wel met BBQ's en het zonnetje! :D Veel plezier
    xx

  • 06 Juni 2011 - 20:24

    Marita:

    Ik had toch gezegd dat het weer beter zou worden....

  • 07 Juni 2011 - 19:36

    Jos The B...:

    Tante polelwop..,

    goed dat je een beeje behave daarginds doet !

    Werken ,zonnen en chillen !!

    Kun je zeker wel een beetje aan wennen ??

    Grtz

    Jos

  • 12 Juni 2011 - 15:39

    Mia:

    Hoi Hanneke, eindelijk hoor je ook weer iets van mij. Eerst zou ik wel even je mailadres onhouden! Niet dus dan maar je moeder gevraagd om het me te mailen.Nou op deze lekker rustige Pinksterdag ga ik er maar even voor zitten om je reisverslagen te lezen en zie dat het goed met je gaat. Kon ik maar wat zon sturen want hier is er genoeg van en droog .Dus dat is slepen met slangen en sproeien .Het schiet al weer lekker op met je veblijf in Engeland . Ja we moeten er maar aan wennen dat de wereld voor onze jeugd een stuk kleiner is dan voor ons. Theo was ook 4 weken over uit Canada dus die heb ik eergisteren weer uitgezwaaid. Hij was blij dat hij weer terug kon maar ja zijn vrouw was er niet bij (die moest bij de B&B blijven) en was vorig jaar hier geweest . Ook mistte hij de bergen en de ruimte en de natuur dus hij is daar wel op z'n plaats . Ik vind het fijn dat het goed met je gaat en tzt als je weer terug bent zie ik je beslist wel weer . Kan wel lekker opscheppen dat ik zo'n slim oppaskind heb gehad. Veel groetjes en tot ziens Mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 19177

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: