Back to work... - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Back to work... - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Back to work...

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

15 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Vrijdag avond kwam Michelle langs om wat spulletjes op te halen, en daarna ben ik met haar meegeweest naar haar nieuwe huis. Ze heeft echt een mooi huis nu, met maar 1 andere huisgenoot, dus dat is een stuk rustiger :) Lekker pizza gegeten en wat biertjes gedronken samen met Duncan.
Op zaterdag was Michaels feestje, we zijn rond 2 uur naar een kroeg gegaan in de stad, en daarna gewoon allemaal verschillende kroegjes geweest. Was gezellig :) Op zondag heb ik al mn zooi verhuisd naar de andere kamer. En daarna bij Ricardo curry gaan eten, en carrot cake :)

Op maandag was het dan weer tijd om terug naar het lab te gaan! Iedereen was weer terug van vakantie, dus eindelijk weer wat leven op het lab. Ook heb ik eindelijk een project gekregen! Ik ga de vrouw die ik al die tijd gevolgd heb helpen in haar project :) Heel interessant. Alleen heb ik deze week nog steeds niet echt mijn eigen proeven gekregen, dus moet komende week maar eens vragen of het niet beter is als we ieder proeven doen, dan kan ik mn dagen ook een beetje plannen, zodat ik ook aan mijn verslag kan werken. En dan kunnen we 2x zoveel proeven doen in een week :)
Verder zijn we op dinsdag met Maddy, Michael, Helen, Michelle en Duncan naar de pub quiz in Fuel gegaan. Waren moeilijke vragen voor mij, aangezien ze zeer Engels waren, maar.... we zijn wel 3e geworden van de 14 groepen! Dus gaan misschien komende dinsdag weer, want we willen natuurlijk wel 1e worden ;)

Vrijdag was de housewarming party van Michelle. Was een leuk feestje, met niet al te veel mensen. Alleen was iedereen aan het eind natuurlijk weer mega zat... behalve ik. Maar ik heb me wel vermaakt :) Op zaterdag nog een beetje boodschappen gedaan en wat foto's afgedrukt voor in mijn kamertje.

Verder hebben we deze week ook 2 nieuwe huisgenoten gekregen: Carlos uit Spanje en Helen. Daarom hebben Maddy en ik vanavond lasagne gemaakt als een welkomst diner :) Was lekker, en natuurlijk ook meteen iedereen op de fotos gezet, voor de huisfoto! haha

Zo dat was weer een update van deze week, het was echt Engels weer! Veel regen en wind, en ook vrij koud! HOop dat het volgende week beter weer wordt, want dit is geen lente!

Liefs Hanneke

Foto's:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150160205258617.296347.677818616&l=e2106e9760
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150185916083617.313147.677818616&l=38e0165bc2

  • 16 Mei 2011 - 05:12

    Frank:

    Leuk om te zien dat het goed met je gaat het laatste nieuws van mij ben giteren opa geworden van een keindochter nou ja kein bijne 9 pond en 56cm ze heet Eva de rest hoor je nog wel veel gr Frank

  • 16 Mei 2011 - 08:43

    Marloes:

    Vet coole cadeaus haha :-D Kuikentje heeft de reis alleen niet echt heel erg goed overleefd zo te zien.. Klinkt wel alsof je het leuk hebt daar! Veel plezier en succes met je eigen project :-D
    xx

  • 16 Mei 2011 - 10:04

    Marita:

    Je hebt zo te zien een grote, lichte en gezellige kamer. Ik zal je een kaart van Venray sturen kun je die bij je collage boven je bed plakken.
    Je nieuwe huisgenoten zien er wel gezellig uit maar 5 mensen lijkt me wel veel in jullie huisje.

  • 16 Mei 2011 - 11:10

    Jos:

    Zo. nieuw kamertje...
    een opdracht en wat proeven..
    dus nu eindelijk het begin van
    the big real world ?

    Grteetz uit een zonnig Nederland :)


  • 23 Mei 2011 - 11:11

    Anouk:

    Is de zon aangekomen? Of heeft hij vertraging opgelopen? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 19174

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: