Exploring Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Exploring Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Exploring Brisbane

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

26 November 2007 | Australië, Brisbane

Na de vakantie meteen weer aan het werk gemoeten. Heb weer de hele week gewerkt en vrijdag na het werken nog ff naar the staff club geweest voor het afscheid van Tara, het was haar laatste werkdag. Zaterdag moest ik weer naar het lab toe om te zorgen dat ik alle goede plasmides heb zodat ik deze week verder kan. Valerie was er ook en vroeg of ik zin had om savonds uit te gaan om haar verjaardag te vieren. Dus heb savonds eerst met Rachel een film gekeken en daarna zijn we naar de stad gegaan naar The Embassy Hotel. Allan, Adi en Rasj waren er al, en Valerie Claire Jane Sam (en de rest) kwamen later ook. Om 12 uur was Valerie jarig! Was heel gezellige avond. Om half 3 gingen we weer naar huis en heeft Adi ons naar huis gebracht :) Zondag ben ik eindelijk een keer Brisbane gaan verkennen... toeristje spelen :P Ben in the city hall clock tower geweest waar je over de stad tussen de skyscrapers door kunt kijken :)Verder heb ik the old mill gezien en wat kerkjes bekeken. In the St Stephen was een bruiloft bezig toen ik binnen liep :P oeps... Dr zitten best veel kerkjes en parkjes in de stad. Ben ook nog naar the Anzaq memorial geweest. Maar the eternal flame brande niet eens... heel eternal :S Gelukkig was het een mooie zonnige dag, dus heb genoten van het toeristje zijn :)

De fotos van Brisbane staan weer op de site :)
http://s224.photobucket.com/albums/dd134/pybatta/Stage%20Australie/

Cheers :D

  • 26 November 2007 - 13:49

    Charlotte:

    Heej Hanneke! Klinkt allemaal weer leuk hoor. En de foto's die ik heb gezien zijn echt geweldig. Zou zo naar je toe komen:D Blijf er lekker van genieten! En hopelijk komt het volgende verhaaltje weer snel! Liefs Lot

  • 26 November 2007 - 16:16

    Marloes:

    Haha beetje toeristje spelen is altijd goed of course! Ga je nou echt mailen :-D
    xxx

  • 26 November 2007 - 17:40

    Ingeltje:

    Heey hanneke!
    Weer leuke foto's! Geniet er hier al van, dus moet het daar helemaal geweldig zijn :p! Na 4 maanden werd 't toch wel eens tijd dat je toeristje ging spelen in Brisbane!
    Spreek je snel weer! X Inge

  • 26 November 2007 - 18:07

    Henny En Hans:

    hoi Hanneke
    Ik ga vanavond niet met mam wandelen, dus stuur ik jou weer eens een berichtje.
    Leuke tijd die je daar doorbrengt. Ik hoor zo het een en ander van mam. Ook dus dat het weer wel wat wisselt. Nu ga je weer aan de slag na wat luierdagen. Oei, dat klinkt echt uit de mond van een echte oma.
    Je foto's zijn geweldig.
    Geniet nog en veel succes met de laatste loodjes.
    Tot weer.
    henny en Hans

  • 27 November 2007 - 21:00

    Guus:

    Gaaf :D altijd goed om te lezen dat je je vermaakt daar :p Maar ik spreek je binnekort wel weer op msn dnek ik en ik stuur je wel un mailtje om je ff op de hoogte te houden :p niet dat hier zoveel gebeurt mja, you snap what I bedoel ;p

    Kusjes en knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2008

New Zealand

06 Januari 2008

photos new zealand

02 Januari 2008

Happy new year from New Zealand

21 December 2007

afronding stage!!!

16 December 2007

Secret Santa
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 19171

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: