Just 2 more weeks! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu Just 2 more weeks! - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Hanneke Peeters - WaarBenJij.nu

Just 2 more weeks!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

26 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Dit was een beetje een rare week! Aan de ene kant had ik stress om dingen af te ronden, maar aangezien ik op feedback en data moest wachten kon ik niet zo heel veel doen! Heb deze week veel thuis aan mijn verslag gewerkt om zo veel mogelijk af te krijgen.

Op dinsdagavond kwam Michelle kaasstamppot eten, en daarna zijn we met Maddy naar Fuel gegaan voor de pubquiz. Helaas hadde die ook weer veel mensen uitgenodigt, dus we waren met een veels te grote groep om aan zon quiz mee te doen, was een beetje jammer! Verder ben ik deze week weer verder gegaan met wat dingen inpakken, en heb mn fotocollage van de muur gehaald (kamer lijkt heel leeg nu :()Op vrijdag nam Maddy afscheid, aangezien zij vandaag met haar Master in film begonnen is in London. Eerst ben ik met Michelle bij Fuel gaan eten, en daarna was er de afscheidsfeestje voor Maddy. Gezellig wat gedronken bij ons in de woonkamer, en daarna is de rest uitgegaan, maar ik ben maar niet meegegaan (ben dat zatte gedoe wel moe nu ;)). Volgens mij is het maar goed ook, aangezien het echt een mega zatte bedoeling was. Mn huisgenoten gingen schijnbaar ineens met elkaar zoenen, en Maddy is snachts nog haar sleutels kwijtgeraakt die ze zaterdag af moest geven, en haar telefoon doet het niet meer en ze weet niet waarom...

Op zaterdag is Michelle weer terug naar mijn huis verhuist, aangezien ze uit haar andere huis gekicked werd en ze 4 okt ook weer terug naar Australie vliegt. Daarna ben ik met Michelle en Lorna gaan winkelen voor een jurk voor Lorna. Wat een hele opgave was, aangezien ze niet wist wat ze wou, en er eigenlijk niet veel geld aan uit wou geven. Maar het is uiteindelijk gelukt :) Daarna heb ik met Michelle pizza gegeten, en daarna met Michael nog de film: the assassination of Jesse James by the coward Robert Ford gekeken. Beetje rare film, aangezien de introductie enigzins mist omdat dit heel bekend is in Amerika! Maar was op zich wel leuke film. Op zondag ben ik weer met Michelle gaan ontbijten bij Fuel, en daarna zijn we gaan winkelen. Een mooie paarse hoodie gekocht van Manchester University en verder beetje door de stad geslenterd. Daarna heeft Michelle heerlijke vegetarische lasagna gekookt voor mij en Duncan. Daarna hebben we nog n spelletje gespeeld, maar waren allemaal Engelse vragen, dus was er niet zo goed in ;)

Dragana had vrijagavond ook eindelijk de data gestuurd die ik nog nodig had! Dus vanmorgen heb ik mijn verslag een heel eind af kunnen maken. Nu missen er alleen nog wat kleine dingetjes die zo aan te passen zijn. Hopelijk krijg ik die morgen, en dan is mijn verslag af! Presentatie is ook al een heel eind, meot voornamelijk een goede introductie maken! :) Dus hopelijk krijg ik dat morgen allemaal af, en kan ik dan smiddags al mn zooi op het lab uitzoeken, dan kan ik misschien woensdag en donderdag hier van het weer genieten, aangezien ik net zag dat het hier 25 graden gaat worden!!! (jaja in Manchester :))
En dan vrijdag heb ik samen met Michelle afscheidsfeest van alle vrienden hier, en dan hopelijk zaterdagavond nog een feestje met de mensen van het werk :) En dan ben ik zondag weer terug in Venray!!!! :)

Tot over een week!

Liefs,
Hanneke

  • 26 September 2011 - 21:09

    Lonneke:

    Nou Hanneke,
    klinkt goed! Lekker de laatste puntjes op de i en dan kun je relaxen. :) Tot snel!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Going to Manchester!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Home sweet home

26 September 2011

Just 2 more weeks!

18 September 2011

Laatste weekjes

11 September 2011

Happy Birthday!

04 September 2011

September!
Hanneke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 19139

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 02 Oktober 2011

Going to Manchester!

29 Juli 2007 - 16 Januari 2008

Going Down Under

Landen bezocht: